WEEK 11: een bedankje en weer bezoek!

19 november 2018 - Birkirkara, Malta

Hoi hoi!!

Het is vandaag maandag, wat betekent dat ik gisteren avond ben vergeten om mijn blog erop te zetten, oepsie!

Ik ben afgelopen week op stage aan de slag gegaan met het maken van een display, voor het nieuwe science thema. Aangezien Sandra, mijn stagebegeleidster, niet bepaald creatief is en ik wel, mag ik veel creatieve opdrachten uitvoeren wat ik echt heel leuk vind!
Toen ik donderdag ochtend de klas in kwam lag er op mijn werkplek een doosje chocolade en een kaart. Het was een bedankje van Sandra en in het kaartje had ze een heel verhaal geschreven over hoe blij ze was met mij in de klas. Ik vond het echt een super lief gebaar en was er erg blij mee.
Nou na alle positiviteit moet er natuurlijk even iets te klagen vallen. Vrijdag ochtend zaten we in de bus toen het opeens super hard begon te regenen, ge-wel-dig. We moesten vanuit de bushalte naar school lopen en alles stond blank. Gelukkig konden we bij een groepje leerlingen in een busje stappen tot aan de school. Maar uiteindelijk kwam ik alsnog drijf nat aan. In de ochtend gingen we naar een theater voorstelling in Valletta. Dit is het oudste theater van Europa. Echt een super mooi gebouw. Er werd alleen een voorstelling gegeven waar echt geen ruk aan was, beetje jammer... Gelukkig was het al snel afgelopen en konden we terug naar school toe. Na school hebben we weer de wekelijkse boodschappen gedaan.

Zaterdag is de familie van Soof geland in Malta en zijn we uiteten geweest. In de avond zijn Sophie en ik opstap geweest en hebben we ons zoals gewoonlijk prima vermaakt, dat was de volgende ochtend ook goed te merken...

Deze week een korte blog, omdat ik niet veel bijzonders heb meegemaakt. De tijd begint nu wel echt op te schieten, aangezien we hier nog minder dan 4 weken zitten. Tot volgende week!

Liefs, Am.