WEEK 13 EN 14: Laatste weekjes!!!

10 december 2018 - Birkirkara, Malta

Hey allemaal!

Ik heb er vorige week bewust geen blog opgezet, omdat ik echt niks bijzonders had meegemaakt. Mijn stagebegeleidster was de hele week ziek, dus ik heb veel kunnen doen. Vrijdag middag stond ik alleen voor de klas, want opeens was er geen docent meer. Ik had maar besloten om wat spelletjes te spelen met ze. Maar pfff, schreeuwen en gek doen. Echt weer een gevalletje dat je ze uit het raam wilt laten bungelen. Maar goed, uiteindelijk is het gelukt en was het een leuke middag. Én ik heb niemand bij de oren moeten grijpen! 😁 In de avond zijn we uiteten geweest en hebben we een drankje gedaan met Tatiana, de stagebegeleidster van Sophie. In het weekend voelde we ons beide niet heel fit, dus hebben we lekker uitgeslapen en niks gedaan, zoals gewoonlijk. Zondag middag uit bed gerold en natuurlijk weer even boodschappen gedaan.

Afgelopen week was de een na laatste stageweek. De leerlingen hebben de hele week geoefend voor het kerstoptreden, een toneelvoorstelling. Hierdoor heb ik veel tijd gehad om te werken aan school en in de klas te helpen. Zo heb ik de kerst decoratie opgehangen. Nou echt, toen ik de doos open trok vloog het stof op me af. Alsof het er al tien tallen jaren weg lag te rotten. Maar met een beetje creativiteit heb ik er wat moois van gemaakt.

Vrijdag avond zijn we opstap geweest. En zaterdag zijn we naar Bugibba geweest. Hier hebben we wat souvenirs gekocht voor thuis. Zondag zijn we naar The Point in Sliema geweest en ‘s avonds zijn we, jawel alweer, opstap geweest. Super goed idee als de volgende dag de wekker om 6:00 staat. Maar we waren redelijk optijd thuis, gelukkig.

En nu is het inmiddels al weer 10 december. Nog 5 nachtjes slapen en dan vliegen we alweer terug naar ons koude kikkerlandje. Ik heb echt super veel zin om naar huis te gaan, maar het is ook wel weer dubbel. Omdat het hier natuurlijk super leuk is, vooral stage.

Ik zal volgende week mijn laatste blog plaatsen, als ik weer in Nederland ben!! Tot dan !!

Liefs, Am

1. Karin: